******** : ncs - מהו מאמן אישי
מאמן תזונה

מבצע לנרשמים דרך האתר:
150 ש"ח הנחה על דמי הרישום לקורסים  NCS בשנת הלימודים 2011
     
להירשם פנו אלינו דרך הטופס  >>



בית הספר NCS מזוהה עם לשכת המאמנים בישראל

 

   מהו מאמן אישי בנושא תזונה

  

לפרטים נוספים והרשמה לקורס NCS הקרוב לחצו כאן >>
 

הקשר בין בריאות טובה אורח חיים בריא לבין תזונה הוא ברור ומוכח. למרות זאת לאנשים רבים קשה מאוד יישומה של תזונה מאוזנת ומתאימה, אורח חיים בריא, שמירה על משקל או הורדה בריאה במשקל. לשם כך בא מאמן אישי  שתפקידו לתמוך בתהליך הדיאטה ובאימוץ אורח חיים בריא. כל מי שעבר כבר דיאטה מכיר את הקושי הרב המצוי בתהליך הזה ויודע שהשינוי חייב להתרחש בגישה ובחשיבה של האדם. 

"מאמן התזונה Nutrition Coach הוא מאמן אישי, שעבר הכשרה בבית ספר להכשרת מאמנים המוכר בלשכת המאמנים בישראל ובחר לאמן מתאמנים המתקשים ליישם את הידע שרכשו אצל רופא תזונה, תזונאי או מקור אמין אחר. מאמן אישי בנושא תזונה  Nutrition Coachאינו דיאטן או תזונאי.
מאמן התזונה, משלב שני עולמות ידע: האחד מתחום התזונה בהקשר לאכילה רגשית והשני מתחום האימון האישי בכל תחומי החיים המשפיעים על אורח חיים בריא (Personal Coaching). השילוב ביניהם מאפשר לו לעורר ולהעצים את כוחות הרצון המצויים אצל המתאמן ליישם את הידע הקיים אצלו בתהליך הדיאטה ומצד שני לאפשר את הרגישות ההכרחית שנדרשת בשינוי הגישה לאוכל ולאכילה.

  תפקידו של מאמן התזונה לתמקד בשינוי הרגלים של המתאמן, כמו אכילת לילה, בולמוסים, אכילת יתר באירועים וסופי שבוע. בנוסף לכך, מאמן התזונה מתמקד בהתמודדות עם אכילה רגשית, בה הרגשות כמו כעס מוגזם, או פחד מוגזם ובדידות מנהלים את המתאמן."   

מה הקורסים של בית הספר למאמנים NCS מעניקים לך?
• יישום עקרונות האימון לתוצאות והגשמה בעולם התזונה המערבית
תעודות גמר מטעם ביה"ס למאמנים בהשלמת כל קורס בהתאם להנחיות לשכת המאמנים. 
* תעודת מנטור לתזונה נבונה והרזיה לכל המשלימים את התוכנית המשולבת לאימון והדרכה בתזונה. 

חוויה בתהליך – חווית העצמה אישית ושיפור באיכות החיים שלך ברכישת הרגלים בריאים. 
* הנחיה מקצועית ע"י מאמנים בכירים MCIL, דר' פוס MCIL,  ודפנה פוס MCIL, CPCC. 

למי מתאימים הקורסים בביה"ס למאמנים NCS? 
כל המעוניין להטמיע את יסודות האימון האישי לתוצאות והגשמה בחייו האישיים והמקצועיים כולל אקדמאיים, מנהלים ובעלי תפקידים במערכות חינוך, מערכות בריאות ותפקידים במשאבי אנוש והדרכה, בעלי מקצועות חופשיים כמו – יועצים, מטפלים, שיווק ומכירה, עורכי דין, רואי חשבון, מאמני ספורט, דיאטנים, תזונאים וכו'. כמו כן מתאים הקורס למעוניינים בפיתוח קריירה בתחום מרתק זה. 

 

בית הספר למאמנים NCS מקיים שלושה קורסים חוויתיים לאימון ולתזונה: 
הקורסים מוכרים במשרד החינוך לקרן השתלמות ומותאמים לדרישות לשכת המאמנים
 

1

2

1+2


3


מלאו פרטיכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם: 





 
בית הספר למאמני תזונה - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048  diet.balance@gmail.com  /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר למאמני תזונה
 
  עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט