******** : ncs - קורס מאמנים 2010
מאמן תזונה

   קורס מאמנים מחזור 2010

 
 
 ב- 19 בינואר 2011 הסתיים מחזור פברואר 10 של קורס מאמנים מלא בבית הספר למאמני תזונה. הציצו במכתב הסיכום של בוגרי הקורס שהוגש לסגל בית הספר NCS ובתמונות ממפגש הסיום 

דפנה צביקה ומורן היקרים!
עברנו כברת דרך ארוכה אשר החלה מינואר 2010 ועד ינואר 2011, ולפנינו האתגר הגדול- הסמכה..

קורס מרתק, שבו השכלנו ואתגרנו עצמנו, הן בתזונה מודרנית והן בסוגי דיאטות אשר יישמנו. למדנו להתגבר על פחדים, דאגות וכעסים מבלי לשפוט, אלא לקבל את האחרים. מה זה אימון יודע כל אחד מאיתנו כשהשינוי החל מהנקודה שנפגשנו. "מודלים" לבלי סוף למדנו ומתוך שינה גם תרגלנו ואת דיפאק צ'ופרה לא שכחנו.
וכשלסגנונות תקשורות הגענו גילינו ש"מנתחים", "מקדמים", "משימתיים" ו"תומכים" בקבוצתנו.
דבר אשר גרם לרבגוניות ועניין בכיתתנו. יישמנו מגוון מיומנויות למדנו להקשיב בכל הרמות. סקרנות, הוקרה ושאלות פתוחות. אינטואיציה, גיאוגרפיה והוקרה, הובילו אותנו לשאלות עוצמה. וואלס לא רקדנו, אך עם המתאמן זרמנו. מיקוד, ניהול עצמי, שיקוף ואיתגור הובילו למחויבות המתאמן ולתחילת השינוי אצל האחר. לא פסחנו על "הכלים" באימון, זה נכון השתמשנו בנקודות מבט, קוגניטיבי, גלגל החיים והשדון. וכשהעלינו את ה"אני עתידי", אישיות מפורסמת, חייכנו אל המצלמה באופטימיות זוהרת. למדנו להבהיר מה זה "חזון" כשהמושא והמטרה במקום הראשון.

דפנה צביקה ומורן- הפגנתם מקצועיות, אנושיות וכישרון כביר, ידעתם בנגינתכם להגיע ולפרוט כל צליל. מתי ללחוץ על המיתר ואימתי להרפות, מתי לעצור ולאפשר לבכות.

ועל כל אלה צרור של תודות, ברכות ואיחולים לחיים טובים, בריאים ושמחים. מאחלים מכל הלב: מחזור 2010 קורס מאמנים, ביה"ס למאמני תזונה NCS.

יהודית, אמירה, שרה, נורית, מירב, ענבר, לבנה, נאווה ויערה.
 
בית הספר למאמני תזונה - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048  diet.balance@gmail.com  /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר למאמני תזונה
 
  עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט