******** : ncs - בוגרים ממליצים
מאמן תזונה

לפרטים והרשמה לקורס הקרוב 
לחצו כאן >>

או טלפנו עכשיו: 
 0777-809-099
 





































 








 לפרטים והרשמה לקורס הקרוב
לחצו כאן >> 








































לפרטים והרשמה לקורס הקרוב
לחצו כאן >> 












































לפרטים והרשמה לקורס הקרוב
לחצו כאן >> 




 

     בוגרים ממליצים
    רשימה המלצות מבוגרי קורסי אימון NCS. 

           (לסרטוני בוגרים לחצו כאן>>)

 
           
 בית הספר NCS            
         מזוהה עם לשכת המאמנים בישראל             





הקורס משלב יפה את למידת שני הנושאים: תזונה בריאה ואימון. שילוב שלושה מאמנים הוא מצויין ויצר צוות הדרכה מיומן ונהדר. קבוצת התלמידים היתה נהדרת ותרמה רבות לחווית הלמידה.

ישראל לאופר, יזם, בוגר קורס יסודות לאימון ולתזונה NCS.

מאמן אישי ומנחה קבוצות להרזיה. 

 

 


הגעתי לקורס יסודות NCS לאימון ותזונה בהמלצת מאמן התזונה האישי שלי מזיכרון יעקוב, חורחה טבנצ'יק, בוגר NCS,שהלל את המקום וספציפית את הקורס. אכן לא התאכזבתי. בקורס ניתנת הזדמנות לטעימה מעולם התזונה והשילוב הבלתי נמנע עם עולם הנפש. אני מאמינה שהקורס נותן מצע להתבוננות בעיקר אישית, תורם למודעות העצמית ומחייב לשאול שאלות, לעתים קשות, על מה מניע אותנו וכיצד הדבר מתקשר למה שאנו אוכלים. הקורס נעשה באווירה נעימה וחיובית ומרצי הקורס מקצועיים ויסודיים. אין לי ספק כי עוד אפגוש אותם בעתיד בקורס מאמנים ומודה להם על כי הם נתנו לי המון. תודה רבה, הדס.

הדס טולדנו, תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בייעוץ חינוכי. בוגרת קורס יסודות לאימון ולתזונה NCS. 
 


דפנה צביקה ומורן - הפגנתם מקצועיות, אנושיות, וכישרון כביר. 
ידעתם בנגינתכם להגיע ולפרוט כל צליל. מתי ללחוץ על המיתר, אימתי להרפות, מתי לעצור ולאפשר לבכות. קורס מרתק, שבו השכלנו ואתגרנו עצמנו, הן בתזונה מודרנית והן בסוגי דיאטות אשר יישמנו. למדנו להתגבר על פחדים, דאגות וכעסים מבלי לשפוט, אלא לקבל את האחרים. 

יהודית רון. בוגרת קורס מאמנים משולב NCS מחזור 2010, בהיקף 198 ש"א, השלימה הדרכת סופרויזין וחברה מוסמכת בלשכת המאמנים, 12 שנים מדריכת גננות. 26 שנים גננת. 

מאמנת אישית במרכז ובאזור יקנעם רבתי. 

יהודית רון
 

קורס מעניין, חדשני, יצירתי, דרך חדשה, מפתח מחשבה, למידה אחרת, חברות, יעדים חדשים, ידע, עולם חדש, הזדמנויות, הענקה, פרנסה. תודה.

עופר ניר.  מאמן אישי לאיזון בחיים. בוגר קורס יסודות NCS לאימון ותזונה בביה"ס למאמני תזונה NCS ובוגר מכללת COACHME לאימון.

מאמן לאיזון המשקל.





 

עופר ניר
 


מקצוענים. עם סגנון למידה מיוחד. יודעים להקשיב. מעבירים את המסר באופן משכנע. פרקטיים. נעים להיות בחברתם. גרמתם לי להרגיש שיום רביעי הוא ה – יום בשבילי. תודה רבה.

נורית גבירץ, בוגרת קורס מאמנים משולב NCS בהיקף 198 ש"א, השלימה הדרכת סופרויזין וחברה בלשכת המאמנים בישראל. תואר ראשון במינהל עסקים, יועצת מוסמכת בפאנג שוואי, בוגרת קורס גישור, בתפקיד ניהולי בבנק מזה כ- 14 שנה.

מאמנת אישית בהתמחות תזונה באזור המרכז 

 

קורס ממצה. הרכב אנושי מדהים. אני מאמין שאת שינוי הרגלי האכילה
יש לנהל כמו כל שינוי אחר בחיינו, לקבוע מטרה ברורה ומדידה ולא פחות חשובה הינה הדרך, תהליך השינוי צריך להיות "אבולוציוני" ולא "רבולוציוני", לא לגרום לגופנו שינוי מהפכני שלא יוכל לשאת אותו, אלא שינוי התפתחותי והדרגתי.

חורחה טבנצ'יק, מאמן ספורט ובוגר קורס יסודות לאימון ותזונה בביה"ס למאמני תזונה NCS.  

מאמן אישי בזיכרון יעקב, קיסריה והסביבה. 
 

 

חורחה טבצ'ניק
 


קורס מעשיר, מעמיק מפתיע בחומרים. נושא האימון בא לידי ביטוי בדרכים מגוונות, יצרתיות. יצאתי עם הרבה ידע בנושא האימון בתזונה, פתח לי דלת רחבה לנושא. צוות מקצועי, קשוב, נותן ידע מתוך מקום של שיתוף בנדיבות. הוקרה גדולה! 

עדנה בן יעקוב, בוגרת קורס יסודות לאימון ולתזונה NCS, בביה"ס למאמני תזונה NCS. תואר ראשון במכללת תל-חי ואוניברסיטת חיפה. בוגרת קורסים לאימון ולימודי תזונה. מאמנת ויועצת לתזונה נבונה והרזיה ליחידים וקבוצות.

מנחה בצפון הארץ קבוצות הרזיה ברשת של חלי ממן. 

 
     

דפנה, את בעלת יכולת נתינה והכלה מדהימים. אישה מקסימה ונעימה עם רצון לעזור תמיד. בעלת יכולת הקשבה, בעלת ידע, מקצועית. צביקה, אתה מקצועי, אסרטיבי, בעל ידע נרחב, עם רצון ללמוד ולהעמיק את הידע שלך כל הזמן. מורן, את נעימה, מקצועית, לומדת כל הזמן, מקשיבה ומקדמת את עצמך. תודה ענקית לצוות המנצח!  

מירב חקשור,  בוגרת קורס מאמנים משולב NCS בהיקף 198 ש"א, בביה"ס למאמני תזונה NCS. מסיימת הדרכת סופרויזין NCS להסמכה בלשכת המאמנים. תואר ראשון בספרות והיסטוריה. 

מאמנת במסגרת הדרכת סופרויזין להסמכה בלשכה באזור רחובות.   

 


הקורס מלא באינפורמציה חשובה ועדכנית ובנוסף מקנה כלים נוספים וידע לכל תחומי החיים. הקורס מאוד מומלץ ומקצועי.

יובל שטיין,  בוגר קורס יסודות לאימון ותזונה NCS וממשיך בקורס מאמנים משולב NCS וקורס סופריוזין להסמכת מאמנים בלשכת המאמנים בישראל.  בנוסף בוגר קורסי ההסמכה של וינגייט ואוהלו, ובוגר תואר ראשון במרכז הבינתחומי בהרצליה בבי"ס למנהל עסקים.

מאמן באזור המרכז והשרון אוכלוסיה מגוונת ומהווה מקור תיווך בין מתאמנים למאמנים איכותיים בכל הארץ. עוסק באומנויות הלחימה כל החיים ומדריך בהגנה עצמית.

 



בקורס משולב ידע תיאורטי לצד לימוד חוויתי- השילוב מעצים ומקנה כלים וידע חשובים. החומר מועבר בצורה מעניינת מעצימה ומהנה. 

לארה מלר, מרזים בגדול!  בוגרת קורס יסודות NCS לאימון ולתזונה בביה"ס למאמני תזונה NCS. 
 
 




 

 


 

דפנה, צביקה ומורן, תודה לכם על הקורס הנפלא ועל המתנה הנהדרת שקיבלתי מכם!
אין ספק - אתם בהחלט מצליחים להעביר את זה הלאה!
תודה על חלוקת תעודות עם התהודה האישית הגבוהה. אהבתי מאד את הרעיון ומאמצת אותו! אני כל כך שמחה שבחרתי להעניק לעצמי את חוויית הלמידה אצלכם! חג שמח, זורח ופורח עם הרבה נשיקות ואהבה!

ענת אימבר, אימון יעוץ והדרכה להורים ולמורים של ילדים מיוחדים.

מוסמכת מכון "אדלר"

 

 


היי דפנה היה נהדר וכיף גדול:) אני גאה להיות בוגרת שלכם ויותר מזה אני גאה להיות מאמנת ולהועיל לאחרים וכמובן לעצמי. יישר כוח דפנה,צביקה ומורן. נשיקות חמות. מהרגע שהקורס נכנס לי ללו"ז המציאות התחילה להשתנות בכיוון המחשבתי, דבר משבצים אותו בלו"ז הוא מציאות. המעשי האופטימי לטווח ארוך. הוא נתן בי כוח ואנרגיה לכל יום בשבוע ובזמן הקורס עצמו הסיפוק וההנאה היו עצומים. נהניתי משילוב של צוות מקצועי מסור עם המון נתינה מכל הנשמה. רכשתי ידע וכלים מעשיים להוציא מהכוח אל הפועל. הקורס הועבר באווירה מרתקת מהנה ומעשית. בתודה ובהוקרה רבה! 

מירב כהן, בוגרת קורס יסודות לאימון ותזונה NCS וקורס מאמנים NCS. וממשיכה בקורס סופריוזין להסמכת מאמנים בלשכת המאמנים בישראל. בעלת תואר ראשון בחינוך כיום מלמדת באופן פרטי תלמידים בתחומים שונים. 

מאמנת במסגרת הדרכת סופרויזין להסמכה בלשכה 

 
   
      לסרטוני בוגרים לחצו כאן >>

     להצצה לעוד תגובות בוגרים לחצו כאן >>

לפרטים והרשמה לקורס הקרוב, מלאו ושלחו עכשיו: 
 
   
 
 
בית הספר למאמני תזונה - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048  diet.balance@gmail.com  /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר למאמני תזונה
 
  עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט