******** : ncs - הסיפור של אריק
מאמן תזונה

      הסיפור של אריק



 

כשאריק הגיע אלינו לקורס מאמני תזונה אישיים הוא כבר היה אחרי לא מעט נסיונות לרזות. חלקן הצליח לזמן מה, חלקן פחות, אלא שבכל המקרים הקילוגרמים שהצליח להשיל חזרו לגופו דרך פלא תוך מספר חודשים בודד. "אני לא מעוניין להיות מאמן תזונה, אני גם לא בטוח שזה מתאים לי", הבהיר לנו בראיון הכניסה לקורס, "אבל אני מאמין שאם אעבור בהצלחה את הקורס זה יעזור לי לשמור על תזונה מאוזנת ומתאימה לאורך זמן ועל אורח חיים בריא".
 


אריק היה גבר נאה בן 38, מנהל בכיר בחברה תעשייתית גדולה, גרוש עם שני ילדים קטנים. הוא ללא ספק היה בין הבולטים בקורס, ומהשקדנות והסקרנות שהפגין במהלך המפגשים אי אפשר היה לנחש כי הוא לא רואה את עצמו מאמן תזונה בעתיד. הוא פשוט לקח הכל ברצינות, אבל באותה מידה היה גם פעיל מאוד חברתית. ההערות המשעשעות שפלט מדי פעם, תמיד במקום ובאופן הנכון, והנכונות לסייע לחבר או לגלות סבלנות אם מישהו ביקש הסבר נוסף הפכו אותו לפופולרי מאוד בקבוצה.

התכנית שלו הצליחה, ובמהלך הקורס הוריד חמישה קילוגרמים בקצב איטי ומדוד. במפגש הסיום אריק עמד מול הקבוצה ובקול נרגש הודה לכולם והבטיח להמשיך לשמור על תפריט מאוזן ובריא. "אתם לא מבינים עד כמה זה חשוב לי. בעוד כמה חודשים, אחרי שאוריד חמישה קילו נוספים, אדע שהגשמתי חלום".


כעבור כחצי שנה שמחתי לקבל ממנו שיחת טלפון קצרה, בה ביקש להיפגש. נעניתי כמובן ברצון, ועוד באותו ערב נפגשנו לקפה. כצפוי, הוא נראה טוב, וכשהתחיל לדבר הבנתי שהשינוי החיובי שחל בו אינו רק מבחינה חיצונית.

"רציתי להפגש איתך כדי לספר לך שלדעתי אתם לא מבינים עד כמה הקורס שלכם הוא עוצמתי ומעורר השראה. תקשיבי, הכנתם אותנו לכך שהקורס ילמד אותנו לאכול נכון ובריא, שנדע לבנות תפריט מאוזן ונפלא, ושנדע להיות מאמני תזונה טובה, בעלי יכולת הדרכה וגישה לאנשים שסביבנו. כל זה קרה. אלא שהרבה יותר מזה קרה".

מסתבר שבחודשים שעברו מאז הסתיים הקורס עזב אריק את עבודתו כשכיר והקים עסק עצמאי מצליח בתחום המכירות, לראשונה מזה שנים הוא מצליח לקיים מערכת יחסים יציבה ופורחת, ובכלל, הוא מרגיש שלם הרבה יותר כאדם. "זה לא מה שאני אוכל. זה גם איך אני כמאמן .זה הרבה יותר מזה. אני בניתי את עצמי מחדש, אני עומד על הרגליים כמו שאף פעם לא קרה, וזה הכל בזכות התהליך שהתחיל בקורס שלכם".

*  *  *

הקורס למאמני תזונה אישיים משלב בין לימוד מתחום התזונה לבין התמקצעות בתחום האימון האישי, והוא משלב, בין השאר, תהליכים של העצמה אישית ואימון להגשמה בחיים האישיים והמקצועיים. בשל כך, לא מאוד הופתענו לשמוע את סיפורו של אריק. יחד עם זאת, שמחנו והתגאינו בהצלחתו.

הקורס הוא מסע, וההולכים בו מגיעים לעיתים למקומות נפלאים. היו שבאו לרכוש מקצוע כמאמנים, ותוך כדי כך אימצו לעצמם דרך חיים בריאה יותר והורידו במשקל, היו שרצו להרזות ו"על הדרך" הרוויחו מקצוע מכניס ומבוקש, ויש גם אנשים כמו אריק שביצעו כתוצאה מהשתתפותם במפגשים שינוי אישי גדול ומשמעותי. אנחנו תמיד שמ חים להיות שם ולראות את הדברים קורים.

 

מעוניינים לשמוע יותר?
נשמח מאוד להשמיע. כיתבו אלינו לכתובת: 
diet.balance@gmail.com
או התקשרו למספר 0777-80-90-99
שלכם, דפנה וד"ר צבי פוס
.

 

 
 

קורס  יסודות לאימון ותזונה - NCS > 

קורס מלא להכשרת מאמנים - NCS > 

קורס משולב להכשרת מאמני תזונה ומאמנים אישיים > 

 


מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם: 
 
   
 
בית הספר למאמני תזונה - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048  diet.balance@gmail.com  /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר למאמני תזונה
 
  עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט