******** : ncs - אנחנו לא מושלמים, אנחנו שלמים
מאמן תזונה

      אנחנו לא מושלמים, אנחנו שלמים


שרי רז נרשמה לקורס יסודות בבית הספר למאמני תזונה NCS מתוך סקרנות, בלי באמת לדעת במה מדובר. "נרשמתי לקורס מפני שתמיד התעניינתי בתזונה נכונה ובמזון בריא, ורציתי ללמוד כיצד מיישמים את הידע הזה לטובת שמירה על המשקל שלי. הייתי גם סקרנית לגבי מה זה מאמן תזונה, אבל לא הייתי בטוחה שזה יהפוך למשהו שאעסוק בו בעתיד.
 
למרות שבתחילה הסתפקה בקורס היסודות הקצר, הלימודים גרמו לשרי לשנות לגמרי את הרגלי התזונה שלה ולאיבוד כ-20 ק"ג במשך שנה.
 
במקביל לירידה במשקל, שרי קיבלה עשרה מפגשי אימון אישי מיפה דובב, בוגרת בית הספר מרמת השרון. "היא היתה מאמנת נפלאה, והעבודה איתה שכנעה אותי להירשם לקורס השלם על אף שהייתי מלאת חששות".
 
כיום מתרכזת שרי בעבודה עם ילדים, תוך שימוש רב במיומנויות האימון שלמדה ב-NCS. "שיחת האימון הפכה להיות חלק מרכזי בתקשורת שלי עם ילדים. אם בעבר הייתי יכולה לזרוק לחלל החדר משפט כמו, 'למה אתם לא סוגרים את הדלת, אתם לא רואים שהמזגן עובד', היום אפנה למי שנכנס אחרון ואבקש ממנו לסגור את הדלת, וגם אסביר לו מדוע הדבר נחוץ".
 
איך את עושה את זה?
 
"פשוט התרגלתי לא להכליל ולא לפנות לילדים במשפטים כמו, 'אתם לא סוגרים, אתם לא רואים'. למדתי לקבל את מה שיש, ומה שיש עם ילדים הוא שהם פשוט לא סוגרים דלתות כשהם יוצאים או נכנסים לחדר. למה? כי הם ילדים. לעשות שינוי זה תהליך שדורש זמן ולימוד, אבל הכיף הוא להיווכח שהשינוי קורה"
 
במקרה אחר, שרי מספרת, היא עבדה עם שני תאומים בני תשע שרבו ביניהם עד כדי בכי. אחרי שהצליחה לשכנע אחד מהם לדבר איתה ולספר לה מה קרה, הוא התלונן בפניה שאחיו לא משחק איתו אלא עם ילד אחר. "הוא אמר לי תוך כדי בכי שאחיו שונא אותו. השיחה גלשה מבחינתי באופן טבעי לשיחת אימון, כשאני שואלת אותו 'האם זו האמת, האם אחיך באמת שונא אותך?'".
 
שרי ביקשה מהילד לנסות לדמיין שהוא מסלק את המחשבה הזו שאחיו שונא אותו ונפטר ממנה. "אחרי כמה פעמים בהם הוא התעקש שזה בלתי אפשרי בשבילו לדמיין מצב כזה שאחיו לא שונא אותו, התפשט חיוך על פניו והוא חזר לשחק עם כולם".

בנוסף,
כמאמנת תזונה, שרי עוסקת כיום באימון לתזונה בריאה של ילדים, בוגרים ומשפחות. "בנוסף למקצוע מרתק שרכשתי, הלימודים תרמו מאוד להתפתחות האישית שלי ולאמונה ביכולות שלי".

 
מה המשפט או התובנה שאת הכי מאמינה בה?
שרי מחייכת ומיד אומרת: "אנחנו לא צריכים להיות מושלמים, אלא להיות שלמים". 
 
ואם אשאל אותך האם את ממליצה למכרים שלך להירשם לקורסים אצל דפנה וד"ר צבי פוס?
״אני ממליצה על זה לכל אחד, לא רק לחברים שלי. כל מי שרוצה להעצים את עצמו, להתפתח וללמוד כדאי להירשם לקורסים".
 
לתגובות בוגרים נוספות לחצו כאן >>
 

מעוניינים לשמוע יותר? נשמח מאוד להשמיע. אנא כיתבו אלינו לכתובת  diet.balance@gmail.comאו התקשרו למספר 0777-80-90-99.

שלכם,
דפנה וד"ר צבי פוס 
 

קורס  יסודות לאימון ותזונה - NCS > 

קורס מלא להכשרת מאמנים - NCS > 

קורס משולב להכשרת מאמני תזונה ומאמנים אישיים > 

 


מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם: 
 
   
 
בית הספר למאמני תזונה - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048  diet.balance@gmail.com  /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר למאמני תזונה
 
  עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט